Wij reageren altijd binnen een tijdsbestek van 2 uur op service gerelateerde vragen.
Vragen en antwoorden
Hoe maak ik een support ticket aan
Door naar ons controlepaneel te gaan kan je na het inloggen een ticket aanmaken. We kunnen je het beste helpen als je bent inlogt op ons controlepaneel, hierdoor kun je gemakkelijk het gewenste product kiezen waar voor je een ticket wilt aanmaken.
Wat te doen bij een netwerk storing
Raadpleeg onze netwerk status pagina via het controlepaneel om te kijken of er een storing bekend is. Mocht dit het geval zijn dan vragen wij je de voortgang van de storing via het ticket systeem na te vragen. Neem a.u.b geen telefonisch contact met ons op. Zo kunnen onze medewerkers zich op de storing richten.
Hoe stap ik over naar jullie
Zeg de domeinnaam op bij je huidige provider en vraag daar de autorisatiecode of het token op die je nodig hebt voor de verhuizing. Verhuis daarna eenvoudig jouw domeinnaam met huidige website of webshop naar ons platform.
Kan ik mijn pakket later nog aanpassen
Je kunt na je bestelling altijd je pakket nog aanpassen naar een groter pakket. Dit doe je eenvoudig via ons controlepaneel.
Op welke manieren kan ik betalen
Je hebt de mogelijkheid te betalen met iDEAL, Credit Card, Automatische incasso of met een bank overboeking. Je kunt ook bij de eerste bestelling kiezen voor automatische incasso, je betaald het eerste factuur gemakkelijk via iDEAL zodat we je rekeningnummer kunnen verifiëren. Dit doen we om fraude te voorkomen.